Key West 2020

Pühapäeval, 2.veb asusime taas varakult teele, Miami poole tagasi, et ära anda rendikas ning kokku saada siis mu õe, õemehe ja emaga, kellega koos juba edasi Key Westi poole hakkasime trippima. Kuna tegemist oli päevaga, millal toimus SuperBowl, siis liiklus ja autorentimise järjekord oli MEEELETU! Ausalt, Eesti ummikud ei ole ikka mitte kui midagi võrreldes sellega, mis liiklus Floridas on…Ummikud, suunda ei näidata, lampi keeratakse ette, ei imesta, et seal pidevalt surmaga lõppevaid liiklusõnnetusi nii palju on…Aga see selleks.

Key Westile me esimesel päeval jõuda ei plaaninudki, vaid peatusime poole tee peale Marathon Keyl (Keyd ise on siis nagu väikesed saarekesed, mis on sildadega ühendatud ja kus mõlemal pool laiub Atlandi ookean). Õhtul külastasime kohaliku pubi, kus vaadatigi SuperBowli, täitsa kogemus omaette, kui võimsalt ameeriklased ikka sellele sündmusele kaasa elasid.

Järgmisel päeval sõitsime siis ülejäänud Keyd ära kuni Key Westini, seal suundusime esmalt randa päikest nautima. Liiv oli seal küll valgem, aga ma nüüd ei ütleks, et see nii väga paradiisirand oli. Kuigi ega pärast Bahamat külastust ei anna vist ükski rand enam naljalt paradiisiranna mõõtu välja, aga ilus oli ikka!

Lisaks rannale külastasime ka üht rahvusparki, kus oli ka tegelikult rand ja Fort kindlus, mis oli siis ehitatud sõja aeg USA kaitseks, aga õnneks läks nii, et ühtegi kuuli sealt lastud ei ole. Täitsa põnev oli seal kahurite vahel ringi tatsata. Seejärel läksime külastasime viewpointi ära, mis siis tõestab, et käisime USA mandri kõige lõunapoolsemas tipus ära, Kuuba ei olnud sealt enam kaugel. Seal oli ka nii palju rahvast ja lausa järjekord, et pilti teha koos selle statuega, meie jaoks see nii oluline ei olnud, piisas lihtsalt ühest klõpsust. Tagasiteel vaatasime ka White House miniversiooni ära ja sai tehtud pilt ka USA kõige pikema maantee lõpusildi (või siis hoopis alguse) juures.

Õhtuks olime tagasi oma Marathon Key ööbimiskohas, järgmine hommik nautisin veel viimast päikeselist jooksu ja tagasiteel me olimegi. Lend oli meil öine, et magasin terve aja lennukis, päeval jõudsime Helsinkis ja veidi pärast kl 17 külmas Eestis tagasi olingi.