Malaga (Hispaania) 2023

Hei-hei!

Lubasin siin jagada Hispaania muljeid, kuigi mul seekord oli täisrannapuhkus, aga võib-olla mõne nipi saab ikka kõrva taha panna. Reisi eellugu oli muidugi see, et see oli algselt planeeritud hoopis ühtmoodi, aga lõppes teistmoodi. Plaan oli näiteks rendikaga ringi uhada, aga kuna lõpuks läksin hoopis üksi reisile, siis jäi see ära.

Seekord sai piletid ostetud nii, et minek oli Riia kaudu. Riiast Malagasse oli vaid 46.- lennupilet. Riiga pidi aga bussiga sõitma, 23.- oli luxekspressi pilet Riia kesklinna, sealt läksin edasi lennujaama kohaliku bussiga, mille pilet oli 2.-. Nii oli palju soodsam, kui oleksin võtnud otse Tallinna bussijaam-Riia lennujaam (see pilet oli 46.-). Lisaks oli mul nagunii aega, siis sain juba Riia vanalinnas ka jalutada ja rahulikult lõunatada.

Lend ise ei kestnud kaua, üle 3h midagi, aga jõudsin Malagasse üsna hilja. Üsna frustreeriv oli lennujaamas takso saamine. Lõpuks sain, aga maksma läks see 8km sõitu hostelini mul 26.- Esimene öö võtsingi kõige odavama hosteli eraldi toaga, mis sai ja maksin selle eest 31.-. Tuba oli puhas, ühiskasutatav vannituba ka. Ma pidin veetma seal nagunii minimaalselt aega, nii et mul oli üsna suva, et see suht rotikas oli. Hommikul jõudsin muidugi juba jooksma. Hostel asus Torremonilosi linnaosas. Järgnevad ööd veetsin aga Benlamadena linnaosas, need olid kõrvuti ja sinna liikusin jala, enne vedelesin tunde rannas. Benlamadenas võtsin samuti hosteli, kus oli ühine vannituba. 6 ööd hind oli 300.-

Seal mul väga vedas tegelikult, kuna olin enamik päevadest ainuke külaline (vaid mina ja hosteli peremees). Ma sain ülihea toa omale, tuba oli ikka mõeldud kahele (üksinda reisimise võlud, maksad ikkagi kahe inimese eest, aga samas saad suurema voodi ka). Minu toast läks ka terassile, see oli ülisuperluks! See andis mu puhkusele megalt juurde. Iga õhtu nautisin tähistaeva all oma terassi, hommikul nautisin hommikukohvi vaatega mägedele.

Nagu eelpool mainisin, siis oligi tegemist üsna rannapuhkusega. Hommikuti käisin jooksmas (nüüd ma muidugi jäll ei jookse, kuna hüppeliiges nii pekkis ja vist ilmselt tegin seal veel liiga ka sellele), nautisin võikusid ja kohvi terassil, jalutasin randa, tulin rannast, käisin pesus, tegin väikese siesta, käisin õhtul veel jalutamas. Iga päev tuli 20 000 sammu. Tutvusingi ümbruskonnaga, näiteks Benlamadena Port oli väga meeleolukas koht, kus ringi tatsata, käisin mööda rannapromenaade. Üks õhtu käisin ka ühes pargis (Parque La Paloma), kus oli palju erinevaid kaktuseid, palmipuid, palju, palju rohelust. Ma ei tea, kas pargi kõrval oli mingi kontserdihall, aga just siis mängis mingisugune sümfooniaorkester, mis andis sellele pargiskäigule eriti hea vibe.

Ühel päeval käisin Marbellas, mul üks eestlasest tuttav elab seal. Sinna läksin bussiga, kuskil veidi üle tunni sõitu (40km) ja üks ots oli 5€. Marbellas käisime Puerto Banus jalutamas ja rannas söömas. Mõnus lõpetus puhkusele.

Nädal läks üsna kiiresti ja oligi aeg taas suund kodu poole võtta. Lennujaama läksin ühistranspordiga, pilet oli 2.- ja üsna lihtne oli sinna sõita, seega ei näinud pointi taksot võtta (reisisin vaid seljakotiga, siis oli hea kerge liikuda).  Muidugi juhtus see, et pidin veidi kõndima lennujaamani ja GPS juhatas mind mingi suvalise parkimismajani, mis oli üldse teisel pool teed lennujaamast. Hispaanias ei ole teatavasti eriti lihtne suuri teid ületada + sain juba SMSi, et lend läheb hoopis VAREM välja. Vererõhk tõusis, et omg, kas ma nüüd maha jäämas. Seal suvalises parkimiskohas näitas mulle üks kodutu shortcuti, kus kaudu kiiremini õigele poole teed saada (aitäh talle selle eest!). Jõudsin ilusti õigeks ajaks lennujaama ja lend väljus lõppkokkuvõttes ikkagi esialgu planeeritud ajal. Tagasi Eestisse lendasin Soome kaudu Finnairiga. Piletid olid kuskil 170€ ringis. Kuna mul oli lendude vahel 5h30min aega, käisime tädiga söömas ja jalutamas. Selline see reis siis seekord oli, möödaminnes sai külastatud nii Riiat kui ka Helsingit.

Kui kellelgi on reisi osas küsimusi, vastan meeleledi 🙂