Miami

Miami Beach 2020

28 jaanuar sai taas kodinad pakitud ja bussiga Miami poole vurama hakatud. Sõit pidi kestma 4,5h, aga kestis 5,5h. Superbowl oli tulekul, õudne, mis linnas toimus, see liiklus, need rahvamassid, teed ja tänavad kinni igal pool. Just siis oli vaja maailma kõige aeglasemal rongil linnast läbi sõita, mis peatas uuesti liikluse. Kui palju kulub siin ikka transpordile aega, Tallinnas ühest linnaosast teise sõita on ikka kökimöki selle kõrval. Aga no kohale ma jõudsin.

Järgmised 3 päeva elasime Kristaga Miami Beachil põhjaossa, oehhh. Täielik unistuste sünnipäev oli see! 29.jaanuar sain päeval lõpuks pruuniks, päike oli nii mõõnusalt kuum! Enne pidu iluuinak ja õhtul sa käidud väga ägedas kohas nimega El Patio, mis asub Wynwoodis, väga-väga soovitan neile, kellele meeldib pigem latiino muusika. Üleüldse oli seal väga tore, palju spanikuid ja ei mingit nõmedat külge kleepimist nagu meil tihtipeale väljas käies on (vb nüüd asjad muidugi muutunud, Eestiski on klubis käik paarile korrale aastas jäänud). Igatahes tantsisime kuni lõpuni välja. Niii-nii tore oli ja nii tore, et mu parim sõbranna ja reisikaaslane just minu sünnipäeva ajaks kohale sõitis!

Järgmisel päeval magasime kauem, käisime rannas ja õhtul sain oma sünnipäevakingi kätte. Nimelt kinkis ta mulle tattoo, mille peale olen 7 aastat mõelnud, aga ära veel ei ole teinud. Nimelt oleme sõbrannaga koos reisinud juba aastast 2015 (tegelikult USAs San Diegos saimegi tuttavaks, kui mõlemad tulime sama tudengiprogrammiga siia tööle), 2016 oli meil Horvaatia-Itaalia tripp, 2017 Portugal, 2018 Hispaania, 2019 Taimaa ja nüüd 2020 uuesti USA Florida siis ehk sellel tattool on tähendus ka see, et oleme üksteise parimad reisisemud.

Reedel aga liikusime edasi Forti, selleks võtsime rendika, see siin nii mugav ikka ja vaid 28 dollarit oli päev ehk tuli soodsam rentida auto, kui siin ühistranspordi või uberiga ringi liikuda + ajavõit oli ka oluliselt suurem. Käisime sealpool Hollywoodis ka ära, nautisime tänavakunsti Art walkil ja järgmisel päeval olime juba Bahama poole teel.